Babeczki czekoladowe (brownies) z malinami




PRZEPIS Z MOJE WYPIEKI


Składniki na 8 sztuk:

  • 100 g gorzkiej czekolady
  • 100 g masła
  • 2 jajka
  • 180 g cukru (lub mniej)
  • 100 g mąki pszennej
  • 3/4 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 150 g malin
  • cukier puder do oprószenia (opcjonalnie)
Przygotowanie:
  • Masło i czekoladę umieścić w garnuszku i ogrzewać na małej mocy, do rozpuszczenia, mieszając. Lekko przestudzić.
  • Czekoladę i pozostałe składniki (oprócz malin) umieścić w misie miksera i zmiksować na gładką masę. Wrzucić maliny i lekko wymieszać.
  • Powstałą masę nałożyć do foremek od muffinek (najlepsze silikonowe lub papierowe papilotki), do 3/4 wysokości.
  • Piec w temperaturze 180°C przez około 20 minut (nie pieczemy do tzw. suchego patyczka). Można jeść prosto z foremek ciepłe, dopiero całkowicie wystudzone dobrze odchodzą od papierków.



Oryginalne wykonanie z www.mojewypieki.com

MOJA OPINIA: babeczki są mocno czekoladowe, a maliny fajnie przełamują smak. Połączenie idealne. Od razu zrobiłam dwie porcje i wyszło mi około 25 sztuk. Zawsze ostrożnie nakładam masę do foremek i wolę, żeby babeczka wyszła mniejsza, a nie wyleciała mi w trakcie pieczenia. I to pewnie jest przyczyną mojej większej ilości babeczek. Piekłam je 18 minut bez termoobiegu. POLECAM - proste w wykonaniu i bardzo smaczne.

MOJA OCENA: 5!


Babeczki czekoladowe z malinami, www.sprawdzamyprzepisy.blogspot.com

Komentarze

Prześlij komentarz